Professzionális intézményhigiénia!

Rendeljen egyszerűen, gyorsan...akár online is!

ipari-tisztitoszer.hu takaritokocsik.hu  geplista.hu

Kedves Partnerünk!

Cégünk mindent megtesz a zökkenőmentes ellátás érdekében, az ehhez szükséges óvintézkedésekhez kérjük megértéket és segítségüket.

Kollégáink hetek óta azon dolgoznak, hogy a kialakult helyzetet megfelelően tudjuk kezelni és minden partnerünket el tudjuk látni fertőtlenítő hatású készítményekkel, illetve a napi munkához elengedhetetlen tisztítószerekkel, eszközökkel és higiénia termékekkel.

A kialakult helyzet azonban nekünk is megnehezíti a mindennapi munkánkat. A belföldi piacon a készletek fogynak, utánpótlás csak több hetes csúszással várható, ezért mi is próbálunk nagyobb mennyiségű árut raktározni. A termékek beszerzése jóval nagyobb erőforrást igényel mind anyagilag mind erőbedobásban mint eddig.

Támogatjuk a Koronavírus elleni küzdelmet

Szeretnénk mi is kivenni a részünket a vírussal való küzdelemben, hogy a cégünknek és ügyfeleinknek is nehézségeket okozó helyzet, minél hamarabb megoldódjon. Ezért az alábbiakban kérjük az együttműködésüket.

A kialakult helyzet miatt a rendelések kiszállításához az alábbi intézkedéseket rendeljük 2020.03.16-tól:

  • Szállító kollégáink minden esetben szájmaszkban és védőkesztyűben adják át a leszállított termékeket.
  • Az áru átvételét kérjük az épületen kívül megoldani.
  • Amennyiben a külső átadásra nincs lehetőségünk, az épülten belül az árut nem áll módunkban mozgatni. Kérjük maximum 1 fő legyen jelen az átadáskor, akitől szintén kérjük a védőmaszk használatát.

Személyes áruátvétel telephelyünkön és az új ügyfélszolgálati rend

  • Nagykereskedésünk a vírusveszély ideje alatt a személyes áruátadást kizárólag előre egyeztetett időpontban tudja megtenni.
  • A személyes áruátvétel esetén az árut, a kereskedés gazdasági bejáratánál az épületen kívül tudják átvenni. (Főbejárat zárva tart, kollégáinkat telefonon érik el)
  • A személyes átvételre érkező vásárlóinktól is kérjük a védőmaszk használatát.

Számlázás

  • Új rendeléseket törzsvásárlóink részére 8 naptári napos átutalással számlázzuk.
  • Nyitott számla esetén, azaz már kiszállításra került tételeknél, új megrendelést azonban csak abban az esetben tudunk szállítani, amennyiben a nyitott számla kifizetésre került.
  • Új ügyfeleink részére csak előre utalással vagy a helyszínen készpénzben tudunk árut biztosítani.

A jelenleg bevezetett számlázási rendszert cégünk csak addig kénytelen alkalmazni, ameddig a vírusveszély meg nem szűnik és visszaáll a normál munkarend.

Fertőtlenítő hatású termékek érkezését várjuk

Több beszállítótól is várunk kézfertőtlenítő,- és felületfertőtlenítő szereket. Kérjük figyeljék tájékoztató leveleinket, amiben értesítést küldünk új készlet érkezésekor.

Kérdés vagy megrendelés esetén keressék kollégáinkat bizalommal.

Segítségüket és bizalmukat köszönjük!


Ü
dvözlettel:

RLP Higiénia csapata

 

 

 

Ro-Land Plus Kft.

2143 Kistarcsa, Szabadság út 56/D

 

 

 

Rendelésfelvétel és ajánlatkérés:

+36/30 932 5822
+36/70 410 5070

iroda--.at.--rlphigienia.hu

 

Nyitvatartás: 

hétfőtől-péntekig
08:00 – 16:00 óráig

 

Amennyiben a továbbiakban nem szeretne hírlevelet kapni tőlünk, ide kattintva tud leiratkozni!